donderdag 23 september 2004

Dienstmededeling

Vanaf morgen start hier een feuilleton. Er gebeurt niets in, het heet ‘Ryckevelde’, en het bestaat uit 36 afleveringen. Of wandelingen. Morgen plaats ik de ‘eerste wandeling’, op 1 oktober volgt de ‘tweede wandeling’, op 5 oktober de derde, enzovoort. Ergens in januari 2005 komen we bij de zesendertigste uit. Hoe ik dat nu zo precies weet? Wel, de tekst van alle 36 afleveringen/wandelingen bestaat al. Het gaat om verslagjes van een reeks wandelingen die ik in 1998 in het ‘Ryckevelde’ genaamde bos maakte en die ik nu dus dag op dag zes jaar later hier wens te hernemen. Eigenlijk moet je de verslagjes samen nemen met de foto’s die ik dezer dagen in datzelfde bos maak en die ik op mijn fotoblog plaats. Je vindt ze daar gegroepeerd in de ‘Ryckevelde’ genaamde ‘category’.