donderdag 10 juli 2014

reactie



Dirk Van Mieghem Het wordt hoe langer hoe triestiger...
Gisteren om 9:39 · Vind ik niet meer leuk · 1

Pascal Cornet blijven volgen, Dirk! het wordt een orgie van troosteloosheid en levensmoeheid!
Gisteren om 9:53 · Vind ik leuk · 1

Dirk Van Mieghem Nee echt ik vind het echt tof! Ik haat alleen op reis gaan en weet nu terug waarom. Zoals een horror film bekijken vanop een lekkere warme sofa...
Gisteren om 9:56 · Vind ik niet meer leuk · 2

Pascal Cornet mmm, mijn verslagjes vergelijken met een horrorfilm!
Gisteren om 9:58 · Vind ik leuk

Dirk Van Mieghem Dat zijn ze toch? Die allochtoon met zijn pizza, man dat is je reinste horror... Ik zou het niet durven vreten...
Gisteren om 10:37 · Bewerkt · Vind ik leuk

Dirk Van Mieghem En die Égalité die overal heerst daar, die vergrijzing...
Gisteren om 10:41 · Vind ik leuk

Pierre Plum Ik laat pizza's zoveel mogelijk aan mij voorbijgaan, maar ik zou er wel één eten om er zo te kunnen over schrijven, dat wel
20 uur geleden · Vind ik leuk

Pascal Cornet dank je, Pierre, voor deze bereidheid tot zelfopoffering
19 uur geleden · Vind ik leuk · 1

Dirk Van Mieghem Ik volg je en lees je comments met veel interesse ... en enig leedvermaak, dat geef ik toe....
19 uur geleden · Vind ik niet meer leuk · 1