woensdag 15 mei 2013

reactie


Dag Pascal,
Ik was geboeid door je wedervaren bij fietshandelaar Wanneyn. Zelf heb ik ook al een paar keer norse blikken getrotseerd als ik hulp zocht voor een tweedehands vehikel. Nu, ik kan me wel de ergernis van een fietsenmaker voorstellen als hij een snel ineen geflanste Aldifiets moet depanneren. Maar toch: elke klant brengt brood op de plank en is later een potentiële koper. En er zijn ergere dingen dan aan een Koga werken.
En als je een alternatieve reparateur zoekt; Jan Verplancke werkt al 20 jaar als thuisbegeleider van mensen met een beperking. Omdat hij ook nog wat anders wil meemaken dan de groeiende bureaucratisering van de sociale sector werkt hij sinds kort halftijds als fietsenmaker. Hij wil vast je fiets met plezier onder handen nemen en het is een fijne mens.
Ik stuur je nog zijn flyer via je mailadres.

Vriendelijke groeten,
K.G.