woensdag 27 oktober 2004

Dát niveau

Heb jij dat standje al gedaan? Welk standje, je kunt hier zoveel standjes doen? Bezoek de Boekenbeurs en geniet van 80.000 boeken in 130 standjes… - Die van mij is een halve meter. Ja, en die van mij is vier meter… Woehaha, en die van mij is honderd meter! De binnenscheepvaart, het transport van de toekomst… -Doe ik het aan, of doe ik het uit? Heûch…, uit, schat! (kreun) Huppeldepup, lichtschakelaars…
Dát niveau, tegenwoordig. Leuk hoor. De radio. Reclame. Mensen die daarvoor betaald worden, om dit soort kinderachtige onzin op ons los te laten, ook op de zogezegd reclamevrije overheidszender. En wetgevers, die het allemaal door de vingers zien. (Ik zie die nieuwe media-afspraken, met al dan niet reclame op de overheidszenders, met gezonde belangstelling tegemoet.)