dinsdag 19 oktober 2004

Dienstmededeling

Hier volgt een uitnodiging.
Ik hou mij, als ‘Pascal Digital’, behalve met teksten ook met fotografie bezig. Sommigen onder u vonden al de weg naar mijn fotoblog. Maar er is nog iets anders. Elke dag maak ik een e-mail met in bijlage, in een wordbestand, een foto (een andere foto dan op de fotoblog). Onder die foto komt af en toe ook wel eens een onderschriftje. De foto’s worden ‘licht’ gemaakt, zodat er geen digitale opstoppingen ontstaan. Ik stuur de e-mail – gratis, uiteraard! – naar mijn abonnees. Dat zijn er op dit ogenblik 87. U kunt zich ook als abonnee inschrijven. Het volstaat uw e-mailadres en de vermelding dat u op deze dienstmededeling reageert te sturen naar pascaldigital@hotmail.com. Discretie is verzekerd (de e-mails worden BCC verstuurd). Uitschrijven kan natuurlijk ook te allen tijde.