woensdag 1 juni 2011

reactie

Dag Pascal,


Reactie op een deel van je tekst 'anticiperen'; ondertussen is geweten dat vrouwen NIET 'allerlei taken tegelijkertijd' kunnen uitoefenen; hun hersenen kiezen en 'switchen' de hele tijd, in sneltempo. Tsjaktjsaktsjak, vlijmscherp.

Maar de indruk van 'allerlei dingen tegelijkertijd doen' blijft.

Ikzelf heb vele maanden geleden, na het oneindige en jarenlange 'te veel ineens' doen, beslist om dat zogenaamd vrouwelijke fenomeen te vermijden. Ik geef toe dat ik het soms nog doe, uit bittere noodzaak, maar ik vermijd het zo veel ik kan.

Een reactie op de reactie over het anticiperen (die reactie met dat dikke boek): Ik heb een stapel boeken gelezen die veel hoger is dan dat boek op de foto en ik denk dat ik nu een fractie van de mannen begrijp. Ik benadruk 'ik denk dat' en ik benadruk 'een fractie'. Big smile.

Foto 2512 vind ik erg mooi. Hij leeft, zij leven. Wat niet wil zeggen dat ik vind dat je andere foto's 'dood' zijn.

Gegroet!

Eliane