donderdag 25 december 2008

Reactie

De vermelding van m'n boek 'Boks' op je blog laat me allerminst onverschillig. Hoewel je woorden slechts een greep zijn uit het lange verhaal verbonden aan deze reportage vind ik dat dit stukje toch goed samenvat waar het allemaal om draaide. Het is objectief, bondig en zonder stellingname.
Ondertussen ligt het onderwerp reeds lange tijd achter me. Ik vond het gewoon nodig om een werk van jaren in een boek uit te geven. Het is iets tastbaars, iets waar veel fysieke en mentale energie in steekt.
Ik hoop dat ieder verder kijkt dan de grijzen, het wit en het zwart.
Dat heb ik ook geprobeerd bij iedere klik. Met vallen en opstaan en vooral veel 'groeien'... Proberen te vatten wat er in die wereld van mensen gebeurt zonder in herhaling te vallen was een grote uitdaging.
Paul