donderdag 21 november 2019

reactie

Dag Pascal,

Ik volg je niet dagelijks maar voel me toch een fan van jouw blog. 
Je lijst van leesclubboeken vind ik heel interessant. Veel ervan had ik al gelezen. De rest staat nu op mijn geplande boekenlijst.

Ook je stukken over Sebald en zijn boek Austerlitz hebben me zeer bekoord. Ik ben een absolute fan van de schrijver en zijn werken. Ik verzamel alle informatie of recensies die ik hierover kan vinden.  Dus dank voor al je interessante artikels.

Ik ben ook heel fier dat je op 10 oktober 2019 mijn foto :  "File: Oostende Beeldhouwwerk De Zee naar ontwerp van Georges Grard.jpg" hebt toegevoegd aan je artikel "Georges Grard en Constant Permeke". Laat het er ajb staan. Ik veronderstel dat het een kleine vergetelheid is geweest om mijn naam erbij te vermelden, zoals het op Wikimedia als voorwaarde wordt gesteld voor gebruik.  Maar alvast bedankt om het aan te vullen.

Vriendelijke groeten

Sally V(etters)