maandag 2 november 2009

reactie

Dag Pascal
Die leraar beroepsonderwijs bestempelen als ‘cementleraar’, dat is er vér over, daarover zijn we het eens. Maar zijn leerlingen beroepsonderwijs bestempelen als ‘een zootje ongeregeld’ dat is er evenzeer vér over!
Met vriendelijke groeten
Christiane

@Christiane
Dag Christiane,
Uiteraard is dat er ook vér over. Maar dat is niet wat ik zeg, hé! Als je de tekst goed leest zul je merken dat ik het over 'zootje ongeregeld' heb in een hypothetische vraag. Er staat: 'Het is de vraag of er een zelfde quasi unanimiteit zou worden bereikt indien de vraag zou luiden...' Nergens kan uit mijn tekst worden afgeleid dat ik vind dat die man les gaf aan een 'zootje ongeregeld'. En voor de goede verstandhouding: ik vind dat ook niet.
Vriendelijke groeten,
Pascal