donderdag 23 juni 2005

Dienstmededeling

Ik start binnenkort een lectuurverslag van Prousts A la Recherche du temps perdu. Ik wil wekelijks plusminus twintig bladzijden lezen en u allen met mijn bevindingen verblijden. Omdat er misschien zijn die willen meelezen, stuur ik nu al deze aankondiging de wereld in. Grijp uw kans om eindelijk werk te maken van dat lang uitgestelde leesproject! Ga eindelijk op zoek naar die verloren tijd!
De eerste aflevering verschijnt op 7 juli op deze blog, daarna volgen er min of meer regelmatig elke daaropvolgende week. Tegen het eind van de zomervakantie zou Combray, het eerste deel van het eerste boek, een feit moeten zijn.
Ik besef dat we, met een tempo van twintig bladzijden per week, spreken over een project van drie jaar – maar trouwe bezoekers van deze site weten al dat ik me door de lange termijn niet laat afschrikken.