vrijdag 17 september 2004

E-mail aan een dichter

Dag Peter HaHa,
Bedankt voor je uitnodiging voor de letter V-manifestatie van A'pen Boekenstad, maar aangezien ik mij systematisch vér houd van dat soort presentaties en literaire feestjes, zal ik ook daar niet heen komen.
Ik blijf jou natuurlijk wel nog altijd een uitermate sympathieke dichter vinden. Ben dat gezellige interview van een paar jaar geleden niet vergeten – en de uitermate desequilibrerende lectuur van jouw bundels ervoor. Heb intussen, op jouw aanraden, dat boek van die Zweedse naamgenoot over de Titanic gelezen – en heb ervan genoten...
'Uitbreidingstraat', 'nieuw adres', 'Fam.': mag ik daaruit besluiten dat u via de ook zeer sympathieke Noëlla E. een kleine zeerover is geworden??? Eén met trekhaak in het mouwtje en lap op het oog en piratenvlag op de wieg (dat laatste is wel wat luguber, is het niet)?
Vriendelijke groet,