donderdag 14 september 2006

Geloei

Op het vorige stukje ‘Mijn woordenboek (128): Actiebereidheid’ kreeg ik een interessante reactie van J.T. de Kogel: ‘Behalve op internetfora, waar men elkaar de loef afsteekt met verontwaardigd geloei over van alles en nog wat. Veilig verscholen achter een pseudoniem, uiteraard.’ Ik voel me daardoor aangesproken, natuurlijk, want het is een reactie op wat ik schreef, dat ‘niemand’ (dat was natuurlijk een hyperbool) nog bereid lijkt om voor zijn mening uit te komen. Welnu, J.T., mijn naam is Pascal Cornet, en als u dat wilt kunt u via pascaldigital at hotmail punt com mijn adres en telefoonnummer te weten komen. We kunnen dan misschien, als u niet te ver uit de buurt woont, eens tussen pot en pint beraadslagen over wat u (met uw reactie) en wat ik (met deze blog) willen zeggen – en over het huidige klimaat dat blijkbaar een dergelijke manier van communiceren voortbrengt. En mocht u, net als ikzelf, in Brugge of omstreken wonen, dan mag u natuurlijk ook bij de komende gemeenteraadsverkiezingen voor mij kiezen: lijst nummer vijf (groen), plaats tweeëndertig. Overigens stel ik met genoegen vast dat u blijkbaar geïnteresseerd genoeg bent om mijn geloei te komen lezen.