maandag 7 juni 2010

reactie

nog reacties op mijn opmerkingen bij het verkiezingsdebat

Zeer scherp en bondig een aantal belangrijke opmerkingen geformuleerd. Heb mij echt zitten ergeren gisteren, zowel aan de 'journalisten' als het klapvee.
Ozon

"nog even en ons belgenland ontploft op politiek gebied, hoeveel langer kan deze charade blijven duren, want laten we eerlijk zijn , ze spelen er serieus mee of hun bedenkingen nu terecht zijn of niet, ... in belgie draait alles vierkant ! en ooit gaat de bom hier een keer barsten met desastreuze gevolgen denk ik."
P.P.

Mag ik even deskundig afwijken.
Ondanks het hakbijl in de kostenvond de VRT nog een habbekrats om een nieuw 'Amerikaans circus' in elkaar knutselen.
Ik zou bedanken om als standup comediante figureren in dat marionettentheater.
Was een 'ovalen kamer' plus tafel niet voldoende geweest. U weet wat daar kan 'gefikst' worden. Tot slot, want ik stopte de klucht na tien minuten, kijk ik met ongeduld uit naar de eloquente visie van de Man op de Markt.
De Kiezer, is dan wel geen Keizer, maar hij heeft altijd gelijk.
Laten wij applaudiseren voor deze naakte waarheid.
Uvi & DkA