dinsdag 18 februari 2014

brief 2



Beste U.,

Ik neem je je bedenkingen nooit kwalijk! Ik vind het prettig ze te mogen ontvangen. Ik kan er niet altijd iets mee, maar soms wel en dan plaats ik ze als reactie op de blog.
Ik weet welke foto je bedoelt. Die komt ook wel eens aan bod... Maar ik weet hem zo direct niet te vinden in mijn archief. Ik stuit er wel eens op, en dan wordt jouw wens vervuld. Ondertussen is er de ruïnefoto. Inderdaad eentje met veel symboliek. (Heb je al gezien wat ik in mijn hand vasthoud?) Another Brick in the Wall - daar had ik zelf niet aan gedacht, vind ik niet zo'n goede associatie. Eerder: De man in het raam. Of is het: De man in het venster. Is dat niet iets van Maurice Gilliams? Ik dacht het wel.
De foto is al een jaar of drie oud. Het kunnen er ook vier zijn, zo gaat dat met jaren: ze gaan sneller voorbij dan je ze kunt tellen.
De titel voor mijn blog heb ik zelf bedacht.
Dank je wel voor de belangstelling.
Vriendelijke groeten,

Pascal